just dance

just dance

vineri, 23 martie 2012

Dupa o zi in parc

Vorbe

Vorbe pe foaie scrise
Si usor neintelese
In parc ma plimb
Trec pe langa oameni
Care la mine se stramba
Mai zici ca suntem semeni...
Tot ce isi doreste lumea
E atat de superficial,
Dar si atat de trivial
Pacat cand se spunea:
Ca haina nu face pe om
Mi-as dori sa fiu un pom
Sa traiesc decenii
Sa vad cum oamnii,
Viata si-o traiesc
Iar eu usor in zile
Sa-i privesc...
Ca ei au in cap numai idile
Vorbe ce raman
Spuse de un pagan
In timp se pierd
Iar pomii ii vezi triumfand


As vrea sa fiu

As vrea sa fiu,
Apa limpede
In desertul pustiu
Si lumea miraj ma crede...

As vrea sa fiu,
Aer nepoluat
Si printre orase incet sa adiu
Iar in urma, racoase am lasat

As vrea sa fiu
Un cercetator,
Toate enigmele sa le stiu
Si totusi prin iubire sa zbor.

As vrea sa fiu
Un trecator,
Doar printre prieteni sunt viu
Dar la sfarsit siung am sa mor.


Anotimpuri

Anul incepe inghetat,
Parca lumea s-a schimbat
Frigul ne-a inghetat
Nu stim cum s-a intamplat.
Ma simt atat de derutat,
Dar de val ma las purtat
Iarna e pe terminate
Iar clipele triste sunt uitate.
Primavara a sosit,
Zapada s-a topit
Ghioceii rasar triumfatori
Si de viata daruitori.
Momentul de inceput al plantelor
Si de sclipire al stelelor,
Toti suntem fericiti
De soare suntem priviti...
El ofera lumina si caldura
Astfel se iveste o scurtatura,
Spre o vara de neuitat
Firul iar mi s-a taiat...
Cunosti persoane noi
Te indragostesti
Parca, in povesti traiesti
Ganduri incep intre voi doi,
Toamna vine intr-o joi
Romante, poezii ii scri
Doar pentru a o privi,
Ai spune cat o iubesti
Si cum dupa ea tanjesti,
Zile, ore si minute
Toate cu tine sunt placute
Timpul trece
Si pare sa nu mai plece,
Dar nu-i asa
Doar te amageste
Si-n ureche iti sopteste
"Te iubesc
Si doar pe tine de doresc"
Astfel anotimpuri trec
Iar de langa tine
Nu vrea, sa mai plec.

Dupa o zi in parc

E frumos,
Dar toate-mi ies pe dos
Ce sa fac?
Merg putin prin parc
Sa ma gandesc
Ce as face ca sa zambesc
Sa uit de tot,
Dar nu vreau, nu pot
Ca o iubesc,
Pentru mine e corp ceresc
Printre pomi, devin,
Un sentiment atat de fin
Iar in apa se reflecta,
Corpul meu, cel de insecta
Caci sunt mic,
Si oricat de sus as fi, tot pic
Ziua a trecut,
Interiorul meu, de liniste s-a umplut
Iti multumesc...
Parc frumos
Si racoros.

Un comentariu: