just dance

just dance

joi, 23 august 2012

un moment greu....


     Nu voi uita

Nu voi uita cine ai fost
Si cat am fost de prost,
Am vrut sa te cunosc atat de mult…
Caci m-ai fi invatat
Sa fiu putin mai cult,
Dar acum s-a terminat
Din viata mea ai fost furat…
Si nu inteleg de ce nu te-am ascultat.

Ma uit in viitor
Ma gandesc, o sa-mi fie dor…
Sa te vad, sa iti vorbesc
Nu stiu cum sa mai traiesc,
As vrea sa ma auzi vorbind
Deasupra mea pe un nor, plutind…

Ai trecut prin multe-n viata,
Stiai ca aceasta
Este ca un fir de ata,
Dar totusi atat de vasta,
Ai cucerit tot ce ai vrut
Si ne-ai uimit prin cate ai stiut.

Nu stiu cum sa zic,
Dar sigur ma oftic
As fi vrut sa-ti spun;
Ca am sa ma las de tutun,
Cat de mult te iubesc
Si cat de mult te indragesc,
Dar , “Tata”, stai linistit
Stim cat de mult tu ne-ai iubit
Si cum pentru toti, te-ai daruit…
Speram sa fii impacat,
Iar in mintea tuturor ne vei ramane

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu